Wednesday, September 7, 2011

hArI rAyE....

ok terlebih dahulu nak ucapakan SELAMAT HARI RAYE pada semua umat islam :)......
tahun aku rase raye aku sangat kosong cam hari- hari yang lain je....
aku betul2 rase kehilangan seseorang yg sangat aku sayang ....... dah tinggal kan aku..

ok tahun ni adalah tahun pertama aku beraya tanpa arwah atok yg aku sayang ...
entah la pagi2 raye lagi sampai je aku kt umah opah terus aku tercari-cari arwah atok
sbb selalunya pagi raye arwah atok kan duduk dekat meja makan dan bising2 suruh kami makn dulu sblm sembahyang raye.....

kini semua tu tinggal kenangan jer ... percaya x raye aku dah siap beli baju raye untuk atok......
aku terlupa yg dia dah tinggal kan aku selamaya huhuhu.......
last2 baju tu dapat kt acu aku huhuhuhuhu......

No comments:

Post a Comment