Friday, November 13, 2009

My lovely ayah n ibu

wargghhhh penat aku nk layan kerenah maknusia- maknusia yang berada disekeliling aku nih

entah la........

ok la korang mesti malas nk dgr aku meleret pasai masaalah aku nih...

sory erkkk........

esok adalah hari yang paling happy bagi aku...

sebab ayah aku nk balik jumpa aku n fmly la.....rindunyer kat die





program bersama ayah....






1. padang polo pergi bersenam

2. pergi Lam lok kin

3. pas tu g kedai buku popular

4. pergi Tesco..

5. pergi kedai buku MPH






ini adalah tempat wajib aku n ayah melawat



klo ayah balik kan aku lebih suka menghabiskan masa ngan ayah aku

sembang ngan dia citer masaalah kt dia dengar masaalah die hu hu hu

aku x tau la nk wat ape klo ayah xde aku rase sunyi sangat dan aku rasa cam dunia ni kosong jer..

luv you ayah......

No comments:

Post a Comment