Thursday, November 12, 2009

.....TrEsURe HuNt......

ini la geng aku dari kiri En Hakim, aku, En daud n En zahari

satu pengalaman yang x ley nak dilupakan he he he
dari Ipoh ke Pantai Merdeka SG Petani...
alo macam explorace la gak tp x ler seteruk tu....
kesian aku hu hu hu hu hu hu sebab geng aku semua laki-laki
aku sorang jer pompuan ade ke patut aku x ley turun kereta walau pn aku dah x tahan
nak terkucil hu hu hu kejam-kejam korang boleh bayang x aku tahan dari perak sampai kedah baru aku ley g tandas tp rasa aku berbaloi sangat sebab group aku menang dapat tempat pertama lagi.....
yang paling best ade la sorang kawan aku ni dia boleh beli kacang hijau perasa wasabi pas tu dia bg kt semua orang, siapa yang makan memang la menyumpah la kat dia ade yg buang kacang tu depan-depan dia pas tu dia ley gelak jer.... ish ish...


No comments:

Post a Comment