Monday, October 10, 2011

kEm jAtI dIrI..... gUa tEmPuRuNg..............



hai bertemu lagi kta ......
kali ni aku nka cerita tentang tajuk diatas......hehehehehe....ok lepas ni tobat x nk g dah huhuhuhuhutp kami enjoy sangat..sbb dapat ramai kawan hehheheh group kami lebih kurang dalam 20 orang n sentiasa berkerja sama.... ok kat dalam gua aku nampak cam rupa bentuk batu tp paling best kt dalam gua tu banyak batu kristal.mula- mula masuk trek kering naik tangga yg tinggi huhuhu dalam hati lps ni x nk tangga dah ....naa.... hambik ko... lps tu panjat dinding gua plak, pas tu main gelongsor, merangkak, menirap n menyusup hahaha npas tu baru aku taw makne nyawa di hujung tanduk..aku tergelincir nasib baik x jatuh dalam gaung.........nasib baik ade sorang kawan aku ni sempat tarik aku....

kat sini baru 1/4 jer drp gua.....

yg ni lak 1/2 drp pd gua... ni pintu belakang gua.


mula- mula masuk gua..

rehat sekejap :)..

No comments:

Post a Comment